نماد تجارت الکترونیکی یا اینماد دارید؟
در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟
آیا می توانم سفارشم را بصورت دستی یا تلفنی یا از طریق دایرکت ثبت کنم؟
چگونه می توانم سفارش ثبت کنم؟
لباسی را انتخاب کرده ام اما الان که برای پرداخت اقدام میکنم پیغام ناموجود به من داد می شود؟
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول میکشد به دستم برسد؟
بسته من ارسال شده چطوری میتونم پیگیری کنم؟
سفارش من هنوز ارسال نشده و خرید مجدد دارم چکار کنم که با یک هزینه پست کلیه سفارشاتم ارسال شود؟
هزینه ارسال چقدر است؟
ارسال با پیک هم دارید؟
گاهی اوقات سایت باز نمی شود چگار کنیم؟
سبد خرید ایجاد کردن یعنی چه؟
خرید دیگه ای ندارم چجوری می توانم سبد خرید را بسته و درخواست ارسال کنم؟
آیا می توانم بخشی از هزینه لباس را پرداخت و بقیه را بعدا پرداخت کنم؟
لباس ها بر اساس سانت است یا لیبل و یا سایز نوشته شده؟
راه ارتباطی با مجموعه گرین کیدز چیست؟
آیا تعویض و مرجوعی و یا تغییر سفارش داریم؟
آیا پرداخت اینترنتی در گرین کیدز امن است؟